Transparența Decizională
Informații publice conform OUG 109/2011
privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
Hotarâri AGA / HCL (art. 51.1.a)
- HAGA nr. 3/2024
- HAGA nr. 2/2024
- HCL 72/2024 - BVC
- HAGA nr. 1/2024
- HAGA nr. 3/2023
- HAGA nr. 2/2023 - BVC
- HAGA nr. 1/2023
- HAGA nr. 8/2022
- HAGA nr. 7/2022
- HAGA nr. 6/2022
- HAGA nr. 5/2022
- HAGA nr. 4/2022
- HAGA nr. 3/2022
- HAGA nr. 2/2022
- HAGA nr. 1/2022
- HCL 65/2022
- HAGA nr. 5/2021
- HAGA nr. 4/2021
- HAGA nr. 3/2021
- HAGA nr. 2/2021
- HCL 93/2021
- HAGA nr. 1/2021
Situații financiare anuale (art. 51.1.b)
Rapoarte contabile semestriale (art. 51.1.c)
Consiliul de administrație / director general - nume, cv, termen mandat, afiliere politică, statut, etc. (art. 51.1.d)
- Vezi Conducerea
Declarații de avere și interese (art. 51.1.e)
- Vezi Conducerea
Raport remunerații (art. 51.1.f)
Codul de etică (art. 51.1.g)
- Codul etic al personalului din Ragcl SA
Proceduri selecție CA și director. (art. 51.1.h)
- Pentru Consiliul de administrație, autoritatea publică tutelară a propus candidați în numele acționarului unic – UAT Reghin, în baza unei selecții prealabile efectuate de un expert independent, persoană juridică specializată în recrutarea resurselor umane, ale cărei servicii au fost contractate de autoritatea publică tutelară. Acționarul unic (UAT Reghin), a numit prin hotărâre AGA membrii consiliului de administrație din lista prezentată de expertul independent.
Procedura detaliată se află în posesia autorității publice tutelare și a expertului independent care le-au efectuat. Aici aveți pașii etapelor de selecție parcurse. - Pentru Director general, Comitetul de nominalizare și retribuire a propus candidați, în baza unei selecții prealabile efectuate de un expert independent, persoană juridică specializată în recrutarea resurselor umane, ale cărei servicii au fost contractate de societate. Consiliul de administrație a numit directorul general prin hotărâre de consiliu de administrație, din lista scurtă prezentată de expertul independent.
Procedura detaliată se află în posesia expertului independent care le-a efectuat. Aici aveți pașii etapelor de selecție parcurse.
Scrisoarea de așteptări (art. 51.1.i)
Contractul de mandat (art. 51.1.j)
Bugetul de investii în ultimii 3 ani (art. 51.1.k)
Cheltuieli totale cu personalul pe 3 ani (art. 51.1.l)
Datorii (art. 51.1.m)
Subvenții operaționale de la bugetul de stat (art.51.1.n)
- Nu se primesc subvenții operaționale. Bugetul local asigură doar compensații contractuale pentru diferențe de tarife la transportul public.
Servicii publice prestate (art. 51.1.o)
- Salubrizare - măturatul, spălatul și stropitul căilor publice pe timp de vară, respectiv curățatul/transportul zăpezii/gheții de pe căile publice pe timp de iarnă;
- Transport public local de persoane.
Obiective de politică publică (art. 51.1.p)
- Obiectivul RAGCL S.A. este prestarea serviciilor publice delegate, inclusiv operarea și mentenanța unor infrastructuri reglementate la nivel local, în condițiile de politică publică a municipiului Reghin.
Deși este societate reglementată în baza Legii 31/1990, RAGCL nu are ca scop principal crearea de valoare economică, respectiv crearea de profit, cât mai degrabă prestarea în condiții optime de calitate și cantitate ale serviciilor delegate, conform dezideratelor autorității publice tutelare. - Ragcl SA este societate cu capital integral de stat, având ca acționar unic UAT Municipiul Reghin. Drepturile şi obligaţiile care decurg din calitatea de acționar unic sunt exercitate în numele UAT Reghin în Adunarea Generală a Acționarilor, de către Consiliul Local.
- Scopul societății este asigurarea de servicii publice de calitate în beneficiul cetățenilor.
- Misiunea societății este satisfacerea clienților prin: creșterea calității și lărgirea serviciilor oferite, asigurarea unui grad ridicat de profesionalism, un management performant și conservarea și protecția mediului.
Situații de risc (art. 51.1.q)
Rapoarte anuale agregate (art. 51.1.r)
- Raport administratori bilanț 2023-12
- Raport administratori bilanț 2022-12
- Raport administratori bilanț 2021-12
- Raport anual de activitate - 2024
- Raport anual de activitate - 2023
Obiective de politică publică (art. 51.1.s)
- Obiectivul RAGCL S.A. este prestarea serviciilor publice delegate, inclusiv operarea și mentenanța unor infrastructuri reglementate la nivel local, în condițiile de politică publică a municipiului Reghin.
Deși este societate reglementată în baza Legii 31/1990, RAGCL nu are ca scop principal crearea de valoare economică, respectiv crearea de profit, cât mai degrabă prestarea în condiții optime de calitate și cantitate ale serviciilor delegate, conform dezideratelor autorității publice tutelare. - Ragcl SA este societate cu capital integral de stat, având ca acționar unic UAT Municipiul Reghin. Drepturile şi obligaţiile care decurg din calitatea de acționar unic sunt exercitate în numele UAT Reghin în Adunarea Generală a Acționarilor, de către Consiliul Local.
- Scopul societății este asigurarea de servicii publice de calitate în beneficiul cetățenilor.
- Misiunea societății este satisfacerea clienților prin: creșterea calității și lărgirea serviciilor oferite, asigurarea unui grad ridicat de profesionalism, un management performant și conservarea și protecția mediului.
Plan integritate (art. 51.1.ș)
Rapoarte audit extern (art. 51.1.t)
Rapoartele de administrare ale CA, Rapoartele comitetului de nominalizare-retribuire (art. 55)
- Raport comitet nominalizare si retribuire 2023 cf art. 55 (2) din oug 109/2011
- Raport administrare 2023-12 cf. art. 55 (1) din oug 109/2011
- Raport comitet nominalizare si retribuire 2022 cf art. 55 (2) din oug 109/2011
- Raport administrare 2022-12 cf. art. 55 (1) din oug 109/2011
- Raport administrare 2022-06 cf. art. 55 (1) din oug 109/2011
- Raport comitet nominalizare si retribuire 2021 cf art. 55 (2) din oug 109/2011
- Raport administrare 2021-12 cf. art. 55 (1) din oug 109/2011
- Raport administrare 2021-06 cf. art. 55 (1) din oug 109/2011
Rapoartele de activitate întreprindere publică (art. 56)
- Raport activitate întreprindere publică 2023 cf art. 56 din oug 109/2011
- Raport activitate întreprindere publică 2022 cf art. 56 din oug 109/2011
- Raport activitate întreprindere publică 2021 cf art. 56 din oug 109/2011
Evaluarea activității directorului general (art. 36 (5))
- Activitatea directorului general s-a efectuat prin Memoriul tehnic de evaluare, întocmit si calculat în baza îndeplinirii indicatorilor și a datelor din evidențele societății.
Politica și criteriile de remunerare a administratorilor si directorilor (art. 39 (3))
- Conform art. 14 alin. (14) din Statut și a contractelor de mandat, remunerația membrilor consiliului de administrație este stabilită de adunarea generală a acționarilor sub forma unei indemnizații fixe lunare fără componentă variabilă.
- Conform art. 18 alin. (6,7) din Statut și a contractului de mandat, remunerația directorului general este stabilită de consiliul de administrație și este formată dintr-o componentă fixă lunară și dintr-o componentă variabilă. Conform contractului de mandat componenta variabilă este de 10% din remunerația anuală și se aprobă de consiliul de administrație în baza îndeplinirii Obiectivelor și indicatorilor prevăzuți în contractul de mandat. Componenta variabilă nu s-a acordat niciodată în prezentul mandat al directorului general.
- Nivelul remunerațiilor încasate de administratori și director se regăsesc în Raportul privind remunerațiile încasate în 2023.
Informații publice conform anexei 5 din HG 1269/2021
privind strategia naționala anticorupție
1. Vezi Conducerea
6. Cheltuieli totale cu personalul
8. Subvenții
10. Obiective de politică publică
11. Situații de risc
12. Plan integritate
13. Audit extern
Alte informații publice
Program deșeuri (Oug 92/2021 art. 44)
Rapoarte de activitate
Etapele ultimelor proceduri de selecție finalizate
Procedurile de selecție au fost executate de UAT Reghin în calitatea sa de autoritate publica tutelară si actionar unic, prin expert independent. Detaliile preocedurilor nu se afla în posesia societății noastre. Sumarul etapelor parcurse este prezentat mai jos:
- Selecție pentru un membru în Consiliul de administrație 2022 - post eliberat - procedură de selecție realizată de UAT Municipiul Reghin - prin expert independent
- H.AGA declanșare selecție (2022-04-28)
- Scrisoarea de așteptări a UAT Reghin a fost publicată pe site-ul Primăriei Reghin
- Proiect Plan de selecție - componenta inițială (2022-05-18)
- Anunț recrutare-selectie administrator (2022-05-27)
- Plan de selecție componenta integrală (2022-05-28)
- Hotărâre numire membru consiliu de administrație(2022-09-29)
- Selecție director 2022 - procedură de selecție realizată de Cons. de administrație - prin expert independent.
- HCA inițiere selecție director general - prin expert independent (2021-11-12)
- Anunț recrutare-selectie director general (2021-11-12)
- Scrisoarea de așteptări a UAT Reghin a fost publicată pe site-ul Primăriei Reghin
- Hotărâre numire director general (2022-01-14)
- Selecție membrii în Consiliul de administrație 2021 - procedură de selecție realizată de UAT Municipiul Reghin - prin expert independent.
- HCL aprobare selecție consiliul de administrație de către UAT prin contractare expert independent (2021-01-06)
- Anunț selecție membrii consiliu de administrație - efectuat de expert independent(2021-02-16)
- Scrisoarea de așteptări a UAT Reghin
- Raport selecție candidați al expertului independent
- Hotărâre numire membri consiliu de administrație(2021-06-30)