FAQ - Întrebări Frecvente
SALUBRITATE
Cum și când se ridică gunoiul menajer?
Gunoiul menajer se ridică de la case săptămânal în ziua stabilită pentru fiecare stradă conform programului de la secțiunea Salubritate
La blocuri gunoiul se aruncă oricând în containerele dedicate din locurile amenajate. Acestea se ridică periodic de operator.
Cum și când se ridică deșeurile reciclabile (hârtie, plastic, sticlă)?
La case, deșeurile reciclabile preselectate în prealabil de cetățeni pe categorii, se ridică de 2 ori pe lună în aceeași zi a săptămânii în care se ridică și gunoiul menajer. Săptămânile în care are loc colectarea sunt cele indicate în calendarul de la secțiunea Salubritate
La blocuri, și în spațiile publice, deșeurile reciclabile se pot arunca oricând selectiv în containerele dedicate amplasate în punctele de colectare de pe raza municipiului. Acestea se ridică periodic de operator.
Ce fac cu vegetația curățată?
Vegetația curățată se ridică în campaniile de primăvară și toamnă. Campaniile sunt menționate în calendarul de la secțiunea Salubritate, marcate cu culori distincte. Urmăriți comunicatele noastre și ale Primăriei pentru modificări sau extinderi ale acestor campanii.
Pentru cazuri excepționale contactați-ne conform indicațiilor de la secțiunea Salubritate.
Unde pot arunca molozul din construcții și deșeurile voluminoase?
Deșeurile din construcții, reamenajări, precum și cele voluminoase se ridică la cerere. Pentru detalii și costuri, vizitați secțiunea Salubritate
Cum se ridică deșeurile electrocasnice și electronice?
Persoanele fizice pot aduce deșeurile de echipamente electrice și electronice la sediul RAGCL. Detalii privind zilele și orele în care pot fi aduse găsiți la secțiunea Salubritate
Persoanele juridice sunt rugate să contacteze operatorul conform instrucțiunilor de la aceeași secțiune
Ce fac dacă nu mi s-a ridicat gunoiul?
Trebuie să aveți răbdare până la sfârșitul zilei. Uneori din cauze obiective ridicarea gunoiului poate să întârzie. De asemenea trebuie sa scoateți gunoiul în fața porți dimineața la prima oră pentru a putea fi siguri că mașina de colectare nu a trecut deja prin fața casei dvs.
Dacă totuși ridicarea nu a avut loc din cauza noastră vă rugăm să ne contactați prin orice metodă menționată pe site. Vom analiza situația și vom face tot posibilul să o remediem.
Cum obțin aviz de salubritate?
Pentru obținerea avizului de salubritate pentru construcții sau amenajări, procedați conform celor descrise la secțiunea Salubritate
TRANSPORT PUBLIC
Cine beneficiază de abonamente gratuite sau compensate?
Abonamente gratuite se acordă elevilor; persoanelor vârstnice peste 65 ani bărbați și peste 63 ani femei, pensionarilor peste 65/63 ani, membrilor ANVR, persoanelor cu dizabilități, foștilor deținuți politici.
Abonamente compensate 50% se acordă pensionarilor sub 65/63 de ani
Pentru mai multe detalii consultați secțiunea Transport
Cum pot intra în posesia unui abonament gratuit sau compensat?
Abonamentele se eliberează la biroul de abonamente din str. Școlii nr. 9. Program Luni-Joi 7:30 – 15; Vineri 7:30 – 13:45. Prin excepție în prima și ultima săptămână a fiecărei luni, programul din zilele de Marți și Joi se prelungește de la 7:30 – 16:00
De unde cumpăr bilete?
Biletele de călătorie pentru transportul public se achiziționează în autobuz de la taxatoare.
Unde pot vedea programul de circulație al autobuzelor?
Programul de circulație al autobuzelor se poate vedea pe site la secțiunea Transport. De asemenea el se găsește afișat în stațiile de autobuz.
Care sunt prețurile biletelor și abonamentelor?
Prețul unui bilet de călătorie este de 2 lei/bilet/una călătorie
Prețul unui abonament lunar pe toate liniile este de 30 lei/lună. (Pensionarii sub 65/63 ani care beneficiază de compensație 50% vor achita pentru un abonament lunar 15 lei)
Detalii complete despre tarifele de călătorie și facilitățile de transport găsiți la secțiunea Transport